En helt vanlig blogg!

Har jag dålig humor eller vad?

Kategori: Allmänt

I min jakt efter snaskigt kändisskvaller på Expressens nöjessidor skummade jag även igenom vilka filmer som visas på bio i kväll (inte för att det visas någon film här på byn, det är lite svårt att visa filmer på en bio som har varit nedlagd i x-antal år. Gud vilken lång parantes det här blev, hoppas ni inte gick vilse eller dog av tristess när ni läste den). Det var en filmtitel som fick mej att skratta lite, kan ni gissa vilken?


Om ni inte ser vad det står så kan jag berätta det för er. Det står "Himlen är oskyldigt - svensktextad" men vid en första snabb anblick ser det ut som att det står "Himlen är oskyldigt svensktextad". Och det mina kära vänner fick mej att börja skratta för mej själv. Tänk om himlen var svensktextad på riktigt? Då skulle molnen bestå av olika ord som tillsammans bildar små käcka meningar och kloka citat. Det hade varit grejer det! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: