En helt vanlig blogg!

Jag suger...

Kategori: Allmänt

Herregud, jag har varit usel på att gissa vilka som går vidare i Melodifestivalen i år. Med risk för att låta självgod, men jag brukar vara bättre. Faktiskt.

Jag skyller mina dåliga gissningar på att jag är ur form och dessutom röstar svenska folket helt fel. Så det så.
Hade det varit fel att rösta Melody Club till final? Va? Va? Va? Är det för mycket begärt att ha en låt man blir glad av att lyssna på i finalen? Nu lägger jag allt mitt hopp till att The Monkier går vidare till final från andra chansen, för jag blir lite småglad av hans låt också. :)

Nu ska jag sluta sprida mina småsura ord här ute i cyberrymden och göra något konstruktivt och givande, nämligen kolla på film.
Just ja, nu får vi säga grattis till Dessan som har vunnit våran inofficiella Melodi-kamp. Jag kan omöjligt ta igen alla poäng hon ligger före med, för nästa vecka när det är andra chansen blir det ingen tippning. Dels för att det är lite svårt att tippa när det endast är massa dueller, men mest för att vi är i Lycksele och förfestar järnet (& kollar på andra chansen såklart!) vid det tillfället.

Nu ska jag kolla på Smala Sussie, vilket är en av dom bästa filmer som någonsin gjorts.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: