En helt vanlig blogg!

Melodifestivalen 2011 Deltävling 2

Kategori: Tv & Film

Dom här låtarna tror jag går vidare
Brolle - går förmodligen direkt till final tack vare sina trogna tonårs-fans.
Loreen - går vidare till andra chansen.
Sanna Nielsen - går direkt till finalen eftersom hon oftast brukar göra det. Sämst tror jag hon hamnar i andra chansen.
The Monkier - hamnar nog i andra chansen.

Dom här låtarna vill jag ska gå vidare
Loreen - jag tycker att hon förtjänar en plats i andra chansen. Låten är inte riktigt i min smak, men det är ju inte bara jag som bestämmer.
Sanna Nielsen - eftersom hon jämt brukar gå vidare till globen tror jag även att hon gör det i år.
The Monkier - kan få joina Loreen i andra chansen eftersom han sticker ut så pass mycket från dom övriga artisterna. Plus att låten är ganska klämkäck och fastnar på hjärnan.
Christian Walz - får gärna gå vidare till final för min del.

Priset för kvällens pinsammaste bidrag går till Babsan - Ge Mej En Spanjor. Jag gillar den inte alls, men jag är ganska säker att jag kommer gå och nynna på den refrängen ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: