En helt vanlig blogg!

Oh, horror!

Kategori: Allmänt

Idag fick jag ett extremt otrevligt brev på posten.

En kallelse till tandläkaren närmare bestämt. Dom har bokat tydligen bokat en tid för mej. På en måndag. Klockan 07:20. Är dom inte kloka? Vem tusan går till tandläkaren klockan tjugo över sju på morgonen? Inte jag i alla fall, jag är nog morgon-hatisk som det redan är. Inte tänker jag göra morgonen värre genom att gå till tandläkaren och bli misshandlad. Nej, här ska ringas och bytas tid.

När jag ändå är inne på ämnet tandläkare, finns det något värre än att gå till tandläkaren? Jag tror faktiskt inte det. Eller vänta lite nu, det finns en sak som är läskigare än alla dessa ondsinta tandläkare: läskiga clowner. Jag gillar verkligen inte läskiga clowner, bara jag tänker på filmen "Det" får jag mardrömmar. Mer eller mindre.

Huvva. Vet ni vad jag kom att tänka på nu? Tandläkarclowner.....
Tänk om man skulle gå till tandläkaren, och när man satt sej ner i stolen och med skräckfyllda ögon synar alla tortyrredskap som ligger prydligt uppradade på den där brickan, inser man att tandläkaren inte är någon vanlig tandläkare, utan egentligen är det en mordisk tandläkarclown som tänker döda dej....

Som sagt, jag gillar inte tandläkare och anser att alla tandläkare är ondskefulla varelser som endast är ute efter att plåga dej.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Jag har aldrig varit rädd för att gå till tandläkaren men har alltid ansett att det är ett onödigt ont. De är ju inte direkt försiktiga när de håller på! Rycker och sliter för glatta livet.



    Jag drog ut min visdomstand igår och det gick jättebra! Min tandläkaren var grymt duktig. Har alltid gått hos Folktandvården fram till igår, nu går jag till en privatklinik. Så jävla mycket bättre.

    2011-02-24 | 09:19:17
    Bloggadress: http://ryuk.blogg.se/
  • Dessan säger:

    Jag fick också något sånt idiotisk tid! typ 07.15 på en morgon då jag jobbade. Gick inte så bra! Bytte på en gång och fick en tid klockan 13.00 istället ^^

    2011-02-24 | 11:03:31
    Bloggadress: http://blogg.vk.se/dessblogg

Kommentera inlägget här: