En helt vanlig blogg!

Ja, jag ska...någon annan dag.

Kategori: Allmänt

Ja, jag ska återuppliva bloggen. Men inte just nu, utan någon annan dag.
Inte kan jag bara låta bloggen dö när jag faktiskt har några få, men ack så trogna, läsare. Jag ser på statistiken att ni har varit in och letat efter en uppdatering med jämna mellanrum dom senaste månaderna. Så det är bäst att jag skärper till mej och ger er en uppdatering någon gång då och då.

När jag ändå ska till och återuppliva bloggen är det väl lika bra att jag byter design också? Eller vad säger ni? Jag är då i alla fall väldigt less på den här designen. Frågan är bara, vem ska designa den åt mej?
Jag tror att jag i alla fall ska låta kära syster ta med sej kameran och joina mej och Jackson på en promenad någon dag, så kanske jag får någon bra bild på han som jag kan använda på bloggen. Det låter väl som en bra ide, att ha en/flera bilder på Jack som header?
Om jag får säga det själv så är han ju en riktigt stilig hund, men sen är jag ju ganska partisk i den frågan också eftersom det är min byracka. Jag kan ju inte gå runt och tycka att min egen hund är ful, det går bara inte för sej.


Vad säger ni, duger han som "header"? :P

Nej, nu ska jag sluta sitta här och filosofera över min "återupplivnings-plan" och istället vika ihop den torra tvätten innan jag skuttar in i duschen. Wish me luck!

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Även fast jag kanske är liiiiite partisk jag med, men visst 17 är Jack vacker =)

    Kram

    2011-01-06 | 16:59:59

Kommentera inlägget här: