En helt vanlig blogg!

Desperate Housewives

Kategori: Tv & Film

Jag har längtat som en tok efter att Desperate Housewives ska börja igen, och i kväll tar min längtan äntligen slut. Om en kvart närmare bestämt. Min inre tv-nörd jublar. :)

Ni minns väl vad som hände innan uppehållet? Bra, för jag orkar inte berätta vad som hände. :P
Kvällens avsnitt kommer innehålla följande:
"Susans liv står på spel efter att hon blev nedtrampad av den rasande folkmassan på Wisteria Lane. Paul Youngs öde avslöjas, men vem sköt honom? Keith flyttar in hos Bree men får en chock när Orson kommer på överraskningsbesök. Renee grubblar på om hon ska berätta sanningen för Lynette om sitt förflutna med Tom."
- källa tvplaneten.se

Spännande va? Jag kan då i alla fall knappt bärga mej tills det börjar. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: