En helt vanlig blogg!

Hon har gjort det igen!

Kategori: Allmänt

Återigen har Lady Dahmer, ni vet hon som har bloggen "Confessions of a Neurotic Attentionwhore", skrivit ett inlägg som jag tycker är värt att sprida vidare.
Nu undrar ni förstås vad inlägget handlar om? Det tänker jag inte berätta för er, ni får helt enkelt surfa in på hennes blogg och läsa det själva.

Tryck här för att komma till inlägget.

Eftersom jag känner mej så otroligt generös idag tänker jag även dela med mej av en länk till er som inte vill, eller helt enkelt är för lata för att surfa in på Lady Dahmer's blogg och läsa om misshandel. Fan, nu avslöjade jag precis vad hennes inlägg handlar om...

Tryck här om du inte känner för att trycka på länken ovanför.

(Jag vet att den sista länken är "old stuff" och var rolig för typ 500 år sen,
men jag kan inte låta bli att smådigga den. Även fast den egentligen inte har
något egentligt underhållningsvärde.) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: