En helt vanlig blogg!

Nu är det över

Kategori: Allmänt

Nu har jag haft nationellt prov i svenska b, den skriftliga delen. Jag skrev om "Så formas ett människoliv". Suck, vilka tråkiga ämnen det fanns att välja mellan. Det gick typ BAJS på det, men men. Det värsta som kan hända är att man får IG, då är det bara att gilla läget och gå vidare med livet. 
Nu sitter jag på en data och läser lite bloggar och födriver tiden. Ska gå ner på stan en sväng och köpa skor, mina gamla trotjänare börjar lukta väldigt illa....och så är det hål i dom lite överallt. Delvis är hålen Jacks fel, han gjorde ett litet hål när han var liten...sen vart det större och större!

Nästa vecka far vi till Kolmården, så jävla kul! Åka nattåg, jag känner på mej att det inte kommer bli så mycket sova. Men men, om man äter mycket socker så orkar man nog hålla ögonen öppna på dan. Förhoppningsvis.
Nää, nu ska jag nog ta och gå på stan och sen bege mej hemåt. Måste städa, det vart väldigt dammigt när dom bytte golv. Dom diggade Jack, så coolt! När dom hade börjat riva upp golvet så stack det upp små mattbitar som dom skulle dra i. Och så skulle Jack hjälpa till, han bet tag i en sån och försökte dra lös den. Men det gick inte så bra, golvet vann!

Nu måste jag verkligen ta och masa mej från skolan, man kan jue inte sitta här på sin lediga tid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: