En helt vanlig blogg!

Wow

Kategori: Allmänt

Nu ska jag egentligen jobba på engelskan, men som vanligt så gör jag nåt annat. Ska ta reda på avd som hände i England under den tiden Shakesperare levde. Suck..Så otroligt skojigt. Typ. Aja, vad har hänt annars då? Tack för att du frågar :P
Det har väl inte hänt så himla mycket. Eller, jo kanske. Vi har jue vare på Kolmården. Sketa sköj! Värsta skitroligt!! /sofia
Och där kom Sofia in flygandes över min axel och skrev en liten rad. I alla fall var det bra på Kolmården. Natt tåg XD ...och vanliga tåg.

Något lättroad man kan vara då. Och i helgen var vi ut på krogen. Hehe. Lakrits shot!  MUMS! Nu så ska jag ta och bege mej hemöver till lägenheten.
Det vart ett av dom kortaste inlägget i min bloggs historia.

See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: