En helt vanlig blogg!

Adam & Eva

Kategori: Allmänt

Nu har det hänt igen! Jag har funderat. :P
Eva och Adam var dom första människorna på jorden. Eftersom dom var dom första människorna på Jorden var dom tvungen att befolka jorden. Alltså var det bara för dom att börja göka och föda barn. När sedan deras barn var vuxna är det deras tur att skaffa barn. Nu kommer jag till kärnfrågan i min fundering. Eftersom Adam, Eva och deras barn var dom enda människorna på jorden måste deras barn ha skaffat barn med varandra. Det vill säga att hela syskonskaran började våldföra sej på varandra. Det är vad jag kallar inavel på hög nivå!
Det måste väl ha varit något i den stilen, eller passade gud på att massproducera lite människor och slänga ner på jorden?
Själv tror jag mest på inavelsteorin, vad tror ni? Massproduktion eller inavel?

Kommentarer

  • mamma säger:

    Tror som du jag min käre son=)

    2009-04-22 | 22:57:20
  • Linda te crazy säger:

    Jag hoppas då på massproduktionen annars betyder det ju att alla i hela världen är släkt grouse :/

    2009-04-23 | 23:34:26
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: