En helt vanlig blogg!

Design? Nej, tack!

Kategori: Allmänt

Ni minns väl hur min blogg såg ut förut, typ svart och grått, ganska tråkig egentligen. Så då bytte jag till det som skulle bli en tillfällig stilmall medans jag fixade fram en bra design. Men den stilmallen är fortfarande kvar och jag har absolut ingen lust att designa. Ingen som vill designa lite granna åt mej? :P

Bortsett från att jag är less på min "tråkiga" design på bloggen så är det lugna puckar här på byn. Nu har det börjat töa på riktigt, det smälter lite granna varje dag. Nackdelen med första halvan av våren är att det blir slaskigt överallt. Jag tycker slask är ett elakt påhitt av moder jord. Vad tycker ni, är slask trevligt eller otrevligt?
Nu kom jag på att jag har en hög på rummet....en hög med saker som måste göras. Apu-rapporter ska skrivas och massa annat drygt tjat. Suck! Det får jag ta itu med nån helg. Om jag känner mej själv rätt så kommer det att ligga där på hög till sista minuten, som vanligt.
Aja, nu ska jag gå och äta lite mackor, eller ska man ta sej några bullar?

Kommentarer

  • Eva säger:

    Jag gillar slask för då är sommaren på väg =))

    2009-04-02 | 21:36:22
  • Yuri säger:

    Slask påminner mig mest om galonbyxor/-vantar som mamma tvingade på mig när jag var liten. Jobbigast med våren tycker jag är framkomligheten. Blir halt på trottoaren när det varit kallt på natten, eller om det varit mycket slask blir det svårt att gå för det är ojämnt.

    2009-04-02 | 23:41:22
  • Dessan säger:

    Du sladdertask :P Jag kan fixa designen åt dig! :D

    2009-04-03 | 10:40:54
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/
  • Dessan säger:

    nja du.. det är bättre om du säger hur du vill ha de... men det bästa är att du och jag satt vid en datorn tillsammans och fixa de.. :P

    2009-04-03 | 19:59:48
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/
  • Dessan säger:

    åh wow,jag blir chockad om du lyckas med någonting med designen :P XD

    2009-04-03 | 20:12:50
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/
  • Dessan säger:

    hehe... det är väl bara vänta och se om du börjar någon gång XD

    2009-04-03 | 22:36:26
    Bloggadress: http://arnqvistsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här: