En helt vanlig blogg!

En "duktig" dag

Kategori: Allmänt

I dag ska jag försöka mej på att ha en så kallad "duktig" dag. Med andra ord ska jag kuta runt och vara allmänt flitig. I alla fall hade jag tänkt dela med mej av några av dagens "duktiga" sysslor. Lägg märke till att jag upprepar ordet "duktig" väldigt mycket, irriterande va? :)

Dagens att göra:--
() Dammsuga
() Skura
(/) Plocka ur och sätta i diskmaskinen
() Byta vatten i akvariumen
(x) Tvätta
() Skriva klart minst en APU-rapport
() Städa i min byrå (Det ligger t-shirts på byxhögen! Katastrofalt om du frågar mej, så får det verkligen inte se ut. Det ska vara ordning och reda)
() Plocka upp lite hundskit som har töat fram lite här och där på gården. Mysigt! :P
() Vattna blommorna
+ allt som jag kommer på att jag borde göra när jag ändå håller på. Nu kom jag på en sak till som jag tror jag måste göra, klippa klor! Det "klickade" lite när Jack kutade förbi med trasan för en stund sen.


Önska mej lycka till, för nu bär det av mot dammsugaren

Kommentarer


Kommentera inlägget här: