En helt vanlig blogg!

Hur man går emot sina egna principer

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis gjort en sak jag aldrig trodde skulle inträffa, jag har blivit medlem på Facebook! Det var ett ställe jag trodde att jag aldrig skulle sätta min fot på, om nu det är ett uttryck man kan använda gällande en community.
Så fort jag har hört någon säga Facebook har jag fått fjortis vibbar. Och eftersom fjortisar är en väldigt jobbig underart till människan har jag tänkt samma sak om Facebook. Nu är det upp till bevis för Facebook, om mina farhågor besannas så är det tack och adjö lika fort som det gick att registrera sej.
Så nu kan alla som vill lägga till mej som vän på Facebook, undantaget fjortisar och allmänt dryga personer.

Kommentarer

  • Yuri säger:

    En gång i tiden, när jag var yngre och dummare, gick jag, mot bättre vetande, emot mina principer. I det fallet ett konto på Lunarstorm. Sedan dess är jag principfastare än berget...

    2009-04-11 | 23:56:25

Kommentera inlägget här: