En helt vanlig blogg!

Kiwi

Kategori: Allmänt

Nu har jag och Eva kollat på en video på YouTube. Och Eva stog och förklarade vad den handlade om och att den var deprimerande, men det finns ändå lite hopp i slutet. Så nu säger jag som Eva "Tänk på att en Kiwi inte kan flyga", ha det i åtanke när ni kollar på klippet. Nu gick Eva förbi igen och sa "Jag tycker den är skitbra". Och jag måste hålla med Eva, därför ska alla ni läsare kolla på videon och ta en funderare. Jag och Eva rekomenderar videon varmt, filosofer som vi är.

Kommentarer

  • Yuri säger:

    Innan slutet lipade jag...

    2009-05-01 | 19:23:52
  • Mamma säger:

    Kiwi...klart som attan stackarn inte kan flyga, han är ju för 17 en frukt...lika troligt att få se en flygande carambola eller banan antar jag?? "fliiiiiin"

    2009-05-01 | 21:49:40

Kommentera inlägget här: