En helt vanlig blogg!

Working hard!

Kategori: Allmänt

Idag fyller min kära syster år, hela 21 blir hon. Är hon inte vuxen så säg? Vi var i alla fall upp dit och åt lite Daimtårta i eftermiddags, lite Daimtårta är alltid gott. :) Jag tog Jack och cyklade upp dit så han fick anstränga sej lite granna. På vägen dit försökte jag hålla ett ganska högt tempo och på vägen hem tog vi det lite lugnare. Sen jag kom hem har Jack i princip legat och halvsovit hela tiden. Värsta coolt.
Wilma fick sej en liten skogspromenad i kväll eftersom hon inte fick följa med och cykla. Det kändes lite som överkurs att cykla med både Wilma och Jack samtidigt. Särskilt om man skulle möta en hund och Wilma får för sej att skälla ut den stackarn. Då tror jag att hon skulle dra omkull både cykeln, mej och Jack. Och det skulle inte sluta bra, förmodligen skulle det sluta med en skyhög veterinärräkning. :P
I alla fall så tog jag hon och gick Järåstigen som den så fint heter. Det var rätt så torrt och fint där, bortsett från ett ställe där det var ganska så gäggigt. Det syntes på Wilmas tassar ska jag säga er, tur att det var en bit att gå hem sen så gäggan for bort.

Idag har jagf varit ganska duktig, gissa vad jag har gjort? Jag har skrivit klart en APU-rapport och är nästan klar med en annan. Väntar bara på att få lite bilder så jag kan slänga in på den. Så nu har jag bara en kvar att skriva sen, skönt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: