En helt vanlig blogg!

Ett hål i knävecket

Kategori: Allmänt

Nu när det börjar bli höst blir vädret bekant lite kallare, med andra ord börjar det bli slut på shorts-säsongen. Tragiskt men sant. Vad ska man då ha på sej när man är ute och promenerar med hundarna? Jo, byxor. Men eftersom jag tycker att det är extremt oskönt att promenera i jeans tänkte jag börja använda "mjukisbyxor". Ja, det är sant. Jag har ett par "mjukisbyxor", det trodde ni inte va?
Men nu är det så att på dom är det ett litet hål i knävecket. Det var nämligen så att jag var ute och gick med Jack i elljusspåret och han skuttade runt och lekte med pinnar. Sen hittade han en pinne, som var stor som ett mindre träd, och tog det i munnen och sprang bakom mej. Det slutade med att han smällde in pinnen i mitt knäveck och det vart ett litet hål i byxorna. Hehe. Tror ni att det går att sy ihop? Det är ju bara ett litet hål liksom. Är det någon där ute som har symaskin och känner sej manad att sy ihop dom åt mej så är ni hjärtligt välkommna. :)

Kommentarer

  • AK säger:

    Sy för hand!!!

    2009-08-14 | 22:10:29

Kommentera inlägget här: