En helt vanlig blogg!

Fågelskit också!

Kategori: Allmänt

Dom förbannade fåglarna har skitit på min bäddmadrass, jag som hade tvättat den och allt. Den hängde där så fridfullt över altanräcket på torkning/vädring och då kommer det en fågeljävel och lägger en klick på den. Usch! Jag kan på förhand passa på att be om ursäkt till alla känsliga läsare med bajsfobi; jag vart tvungen att ta en bild på bajset, förlåt! Min äckelfascination tog över mej en stund. :)


Jag har redan planerat min hämnd på fåglarna. Jag ska fånga in en av dom och konvertera den till sjävlmordsbombare. Sen ska den flyga in i häcken där dom bor och spränga sina kompisar. Smart va? Hoppas att inte grannen är alltför förtjust i sin häck.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Naw fanken vilken otur du har Olof! Din idé om att konventera en fågel till självmorsbombare låter utmärkt, hoppas du kan genomföra den ;P

    2009-08-16 | 09:56:29
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/
  • Camilla säger:

    Höjden av otur eller vaaaad? jag länkar din blogg på min sida om det är okej? :)

    2009-08-16 | 10:01:04
    Bloggadress: http://lovelydaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: