En helt vanlig blogg!

Har värmen kommit åter?

Kategori: Allmänt

Jag tror banne mej att sommaren har återvänt, lagom till hösten. Det är typ 20 grader ute och strålande sol, vilket det var flera veckor sen det var sist. Helt fantastiskt...typ.

Vad ska man sysselsätta sej med i denna värme då? Jag har i alla fall precis kommit in från en liten promenad med Jack och när det börjar kvälla ska jag ut med Wilma och "klicka" lite granna. Jag tror att det ska gå bra, men det återstår att se. Om inte Wilma känner för att samarbeta går det inge bra, hon har nämligen börjat löpa. När hon löper är hon inte rolig att ha och göra med, hon blir en riktig liten PMS-kossa. Men men. Om hon inte samarbetar så vänder jag helt enkelt om och går hem, om inte hon fokuserar på träningen så blir det ingen promenad heller. Vad elak jag kände mej när jag skrev det där. Hehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: