En helt vanlig blogg!

Män som hatar kvinnor

Kategori: Allmänt

Nu i kväll har jag sett "Män som hatar kvinnor", några månader efter alla andra, och den var faktiskt riktigt bra. Den var lite seg i början men när väl handlingen tog fart så "satt" man fast i den. Lisbeth är nog min nya idol, hon var skit frän! Det bästa var nog när hon körde upp dildon i arslet på sin äckliga överförmyndare, då fick jag någon slags hallelujah moment. (Jag är nog lite störd som får halleluja moment vid ett sånt tillfälle.)
Nu ska jag skriva upp "Män som hatar kvinnor" på min "filmer och tv-serier att köpa"-lista och börja invänta uppföljarna. Fast först ska jag sova lite, för i morgon kommer det ju storfrämmande, Lindas lilla norsk närmare bestämt, hit till Bispfors och då tror jag att dom uppskattar om jag kliver upp före klockan elva.

Kommentarer

  • Simon säger:

    Jadu Olle... Jag vet faktiskt inte när bloggen startar. Jag har inte riktigt fått folk som vill ha stöttat mig så jag gör om den till min personliga blogg istället.... Jag minns att din design är gratisdesign ,(inget fel med det), vart hittade du den? Riktigt snygg

    2009-08-29 | 10:37:30
    Bloggadress: http://hris.blogg.se/
  • Sofia säger:

    Den är RIKTIGT bra !!!!! :D

    2009-08-31 | 11:44:02
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: