En helt vanlig blogg!

Nöjesmaskinen

Kategori: Allmänt

I eftermiddags var jag på Ica en sväng och då passade jag på att panta lite flaskor när jag ändå var där. När jag står där och pantar så tycker jag att folk kollar ovanligt mycket åt mitt håll. "Äh, låt dom kolla" tänkte jag och pantade vidare. Sen tändes det en liten 25-watts glödlampa i mitt huvud. Det var inte mej dom kollade på, dom kollade på den nya pantautomaten. Dom senaste veckorna har det suttit en lapp på Ica där det stog "Ny pantautomat kommer snart." och nu var den där, ny och glänsande. Icas egen high-tech pantautomat. Suck. Har folket på byn verkligen inget annat att se fram emot än Icas nya pantautomat? Av deras blickar att döma så var dom väldigt fascinerande av dej, man stoppar burkar och flaskor i samma automat. En sådan automat har man ju aldrig sett förut. (Hoppas ni förstod min ironi i föregående mening.) Jisses, vidga era vyer bybor. Åk till Östersund och kolla på alla uttrycksfullt klädda människor där.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha, du och ditt IKEA :P

    2009-09-01 | 11:39:04
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Linda :p säger:

    Ne inte så extremt roligt att städa precis men det måste görassuck hade ja haft råd skulle jag hyra in nån som gjorde det åt mig *rofl XD



    Ja men vikken sensation med ny pantmaskin, burkar o flaskor i samma apparat :-O omg jag bli ju nästan chockad (märk gärna på ironin där)

    2009-09-01 | 16:41:19
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Hahaha! Då händer det inte mycket om folket blir imponerad av den nya pantmaskinen.



    Själv blir man alltid osams med dom där jävla maskinerna. Dom går sönder så skriker dom högt och säger STOP! Då måste man hämta personal. Drygt.

    2009-09-02 | 09:35:18
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: