En helt vanlig blogg!

Nothin' to say

Kategori: Allmänt

Jag har för tillfället inga spännande nyheter att förmedla till alla er där ute i cyberrymden. Förmodligen för att dom senaste dagarna har varit ganska ointressanta, jag har mest haltat runt inne och petat på mitt svullna knä. Dumma knä. Svullna knän får verkligen blogginspirationen att försvinna.
Det positiva är att det äntligen börjar bli vinter här. Just nu är det cirka 10 minusgrader ute och 10-15 cm snö på backen. Helt fantastiskt.
Idag har jag och mamma varit lite flitiga. Vi har nämligen möblerat om lite grann i tv-rummet. Dock blev det inte så bra som vi hade hoppats på. Så eventuellt blir det en "tillbaka möblering" om några dagar.

Nu ska jag surfa in på YouTube och förkovra mej i lite musik, jag kanske till och med slänger in en musikvideo lite senare. Den som lever får se. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: