En helt vanlig blogg!

Okynnseshopping & Idol

Kategori: Allmänt

När mamma kom hem från jobbet i förmiddags åkte vi till DollarStore i Kramfors. En liten spontan resa för att handla lite, lite okynnesshopping så där på en fredag. När vi ändå var ute och handlade kikade jag efter julklappar, men jag kammade noll på den fronten. Jag har verkligen dålig fantasi när det kommer till julklappar. Jag skjuter upp mitt klappshoppande tills vi far till Sundsvall(läs Birsta).

I kväll är det final i Idol. Det leder mej osökt in på frågan som alla vill ha svar på: vem hejar jag på? Jag hejar på Mariette, men eftersom hon av någon outgrundlig anledning åkte ut för x-antal veckor sen hejar jag numer på Calle. Vill ni veta en fascinerande sak? Mamma har ringt och röstat på Calle. Hur fränt är det inte att ha en mamma som när hon för andra eller tredje gången kollar på Idol ringer och röstar?

Kommentarer

  • Eva säger:

    erkänner Jag ringde jag åxå...två gånger...men tyvärr hjälpte det inte. Men jag är säker på att det kommer att gå bra för Calle ändå

    2009-12-12 | 13:06:06

Kommentera inlägget här: