En helt vanlig blogg!

Shopping

Kategori: Allmänt

Idag har jag, mamma och syster varit i Sundsvall (läs Birsta) och shoppat loss. Så nu har jag alla julklappar klara, utom en. Jag hittade ingen julklapp till Linda. Har ni något förslag på vad jag kan köpa till hon?

När vi kutade runt på Birsta City gick vi in på Rocks en sväng, jag måste gå dit varje gång jag är där för att kolla om dom har någon bra tv-seriebox till ett vettigt pris. Idag hade dom ett stort bord  proppat med massa underbara tv-serier. Priset då? 2 boxar för 499:- Tror ni jag var i sjunde himlen eller? Jag köpte Angel säsong 5 och Dexter säsong 2. Jag tänkte köpa Dexter säsong 1, men när jag stog och kollade på den kom mamma och ryckte den ur handen på mej och sa "Den får du i julklapp". Hehe. Men jag klagar inte. I like tv-serier.

Nu ska jag skutta in i köket och äta några bullar som uppvärmning inför kvällens strapatser. Vi ska städa lite och sätta upp julgranen. Önska oss lycka till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: