En helt vanlig blogg!

Hundhår

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte. Jag dammsög för två dagar sen och nu är det hundhår överallt igen. Hur mycket hår kan det lossna från en hund? Svaret är ganska mycket, men det kan bero på att jag busar ganska mycket med han inne. Och då ser man hur det flyger päls och damm överallt. Det är inget att klaga över, det är ju ganska kul att dammsuga. Jag vet att jag är konstig som tycker det är kul att dammsuga ibland. När jag får mina städryck så är det det till och med kul att dammtorka (!) och det är bland det drygaste som finns. Jag tror jag kommer få ett litet städryck nu i helgen, det behövs verkligen.
I kväll så har jag tvättid till klockan 21, jag hade övernaturligt mycket tvätt. Halva mitt toa golv var nämligen täckt av tvätt, hur kan jag ha samlat på mej så mycket tvätt? Det kan jag svara på: jag har inte haft tvättid på typ två veckor. Annars brukar jag tvätta en gång i veckan. Men nu har ni fått veta nog ointresant fakta om mina tvättvanor.

I morgon är det Melodifestivalen, så då kommer jag sitta bänkad framför tvn i princip okontaktbar. Nu kallar tvättstugan på mej, så det är bäst att jag går ner och slänger in ny tvätt i maskinerna. Annars kanske tvätten muterar och tar över tvättstugan! Nej, nu ska jag sluta klottra ner konstigheter  här och göra lite nytta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: