En helt vanlig blogg!

År 2009, första månaden, tredje dagen och tolfte timmen.

Kategori: Allmänt

Hitills på 2009 har jag inte gjort något vettigt alls, bara vare hemma och lallat runt. Man kanske skulle ta och göra nåt vettigt nån gång?
Idag är det tjugo minus ute, suck. Jag som hade tänkt ta Wilma och Jack och gå en långpromenad upp på byn. Men det känns lite för kallt för det. Så dom får klara sej utan det i dag om det inte blir lite varmare i kväll. Om det är typ 15 grader senare idag får dom nog sej en ganska lång promenad ändå, kanske. Så idag blir det till att vara inne och agera lite hemmafru. Funderar på att dammsuga och skura lite granna, byta vatten i akvariet och greja runt med lite såna grejer. Ibland får jag mina små städryck, och då kan jag vara riktigt flitig! Typ lika flitig som smurfarna.
Just ja! Angel boxarna har kommit så nu är jag stolt ägare till säsong 1-3, nu är det bara att vänta på att jag känenr mej rik och köper säsong 4 och 5. Jag och mina tv-serier! Undra vilken serie jag ska börja köpa efter att Angel är komplett? Jag kanske ska köpa Scrubs säsong 6 och 7? Eller ska jag börja samla på någon annan? Aja, det blir en framtida fråga.
Nu ska jag göra ett tekniskt framsteg i min blogg! För första gången ska jag lägga in ett YouTube klipp, fantastiskt va?

Buffy & Faith (Ni som inte är Buffy nördar förstår nog inte så mycket)

Kommentarer

  • Eva säger:

    Jag förstår precis å hoppas att dom visar lite repriser snart...har ju förtfarande inte sett det sista avsnittet =(

    Kram

    2009-01-04 | 17:44:31
  • Linda L säger:

    Du kan ju alltid börja spara på NCIS och ge til mig :D

    2009-01-05 | 18:33:57
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: