En helt vanlig blogg!

Första inlägget från min data

Kategori: Allmänt

Det här är det första inlägget från min alldelles egna data, jippie! Den kom till slut. Så nu är det dags för mej att infria mitt löfte om att bli en bättre bloggare. Och jag ska verkligen försöka att bli det. Just nu håller jag på att stilla mitt YouTube behov, det finns så mycket bra musik där.

För tillfället så är min lägenhet ett katastrof område. Dom håller på att tapetsera och måla överallt, jag känner mej impregnerad av färglukt. Hallen, köket och toan är i alla fall färdigt nu. Och jag diggar mina köks tapeter, är stolt över att jag vågade välja tapeter med mönster på. Så jag tycker att ni ska vara stolt över mej. Hehe. I morron ska det tapetseras i rummet sen är det färdigt överallt. Då kan jag börja möblera och greja, skoj! Jag tycker att det är ganska kul att flytta runt möbler och grejer. Jag är inte störd, jag är bara en väldigt speciell pojke! Det brukar jag säga när folk tycker jag är konstig, smart svars replik va?  :)

Nu ska jag ta och sluta skriva här, jag skulle bara tala om för er att jag har fått datan nu. 
Det här inlägget avslutas med Bif Nakeds cover på Nothing Else Matters. Enjoy!

Bif Naked - Nothing Else Matters

Kommentarer


Kommentera inlägget här: