En helt vanlig blogg!

Nytt längdrekord

Kategori: Allmänt

Nu har jag slagit nytt rekord i att inte skriva på bloggen, jag tror att det har gått typ två veckor eller nåt sånt. Man kan nog säga att jag har varit en väldigt dålig bloggare på sista tiden. Och jag får be om ursäkt för det (Särskilt till Linda och Anna-Karin, dom vet vad jag menar).
Och min köra dator har inte kommit än, hur länge ska man måsta vänta? JO! Just det, dom hade skickat kontraktet hem till Bispgården även fast jag skrev adressen till Lycksele. Det är nackdelen med att vara skriven hemma i Bispgården och bo i Lycksele, det är inte jämt jag kan beställa saker till min adress i Lycksele. Suck! Jag skrev i alla fall en liten lapp där jag skrev att dom skulle skicka datan till adresen i Lycksele och skickade den med kontraktet.  Hoppas dom lyckas med det.
Annars får jag väl bara ta och fara hem och hämta datan där. Men det känns onödigt dyrt. Det kostar jue ändå 148 kronor för en barnbiljett, och jag måste jue ha en biljett för mej och en för Jack. Och tur och retur blir det som allt fyra biljetter. Det blir ganska mycket pengar om man tänker efter, 148*4=592 kronor. SHIT! Undra jag om det inte blir billigare att be nån skicka upp det till mej i stället. Aja, den dagen den sorgen!

Idag har vi prov i mikrobiologi om DNA och gener. Det kommer gå anus, det kan jag garantera. Det är krångligt och en massa onödigt krångliga ord för allting. Väldigt jobbigt! Det får gå som det går helt enkelt. Det värsta som kan hända är att man får typ göra omprov eller gå igenom det muntligt med Lennart. Barar jag får G i slutändan så är jag nöjd med provet.

Hoppas ni blev nöjda med den här korta uppdateringen. I väntan på datan så kan ni inte förvänta er så mycket mer. :) När jag har fått den ska jag bli en duktigare bloggare, jag lovar.

Kommentarer

  • Linda larsson säger:

    Hah stört vi har också en Lennart lärare, fast vi kallar honom jultomten :P

    2009-01-23 | 11:56:36
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/
  • AK säger:

    Tack Olle, det var banne mig på tiden!

    2009-01-24 | 00:28:43
  • Dessan säger:

    Men nu ska du inte göra så att det ha gått 2 veckor igen när du ska skriva ett inlägg :P

    2009-01-27 | 22:17:39
    Bloggadress: http://dezzpezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: