En helt vanlig blogg!

Inkommande samtal

Kategori: Allmänt

Jag känner ett påtryckande behov av att blogga lite om morgondagens äventyr.Äventyret består av att sitta vid telefonen och invänta ett spännande samtal. Nu vart ni nyfikna va? Tro mej, det behöver ni inte vara för samtalet är långt ifrån spännande. Det ska ringa någon doktor och prata snor med mej. Det låter väl intressant? Hehe. Om ni inte redan visste det så är jag allergisk mot pollen och nu har jag gått runt och snorat ner allt i min omgivning i några veckor, trots att jag äter medecin. Så i dag vart mamma less på mitt snörvlande och ringde vårdcentralen, dom sa att dom skulle ringa upp mej i morgon. Hur illa är det när ens mamma ringer doktorn åt en? Jag är trots allt 19 år, borde jag inte göra sånt själv? Inte jag inte. Dock måste jag till mitt försvar påpeka att den sortens tjurighet mot att gå till doktorn ligger i släkten. Jag menar, tänk bara på alla gånger morfar skulle in på sjukhuset. Hur tjurig var inte han egentligen? (Svaret är: väldigt tjurig) Och mormor är inte så mycket bättre på den fronten heller, så man kan säga att jag har det i blodet. Hehe. Nu ska jag sluta ordbajsa om mitt snor och sova några timmar innan det spännande samtalet ska äga rum.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: