En helt vanlig blogg!

Bloglovin

Kategori: Allmänt

Nu har jag blivit medlem på Bloglovin, så nu kan alla mina trogna, och otrogna, läsare följa min blogg via Bloglovin. Smart va? Jag tycker att den sidan verkar ganska bra, man slipper sitta och klicka sej in på alla bloggar man brukar läsa för att upptäcka att dom inte har uppdaterat. Nu behöver jag bara logga in där så ser jag direkt vilka som har uppdaterat. Helt fantastiskt! Jag har märkt att jag blir väldigt lätt fascinerad över vad dagens teknik kan åstadkomma. Min fascination över tekniska saker skyller jag helt och hållet på mitt inre skogsmongo som framträder med jämna mellanrum.  Aja, dags att sluta sitta här och skriva konstigheter. Det är dags att nörda lite YouTube innan jag ska skutta vidare mot sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: