En helt vanlig blogg!

Flashbacks

Kategori: Allmänt

Jag gjorde ett litet fynd i en garderob för en liten stund sen. Gissa vad jag hittade? Har ni gissat färdigt? Och nej, jag hittade inte Leif "Loket" Olsson, jag vet att många av er hoppades på att jag skulle hitta han i en garderob och hjälpa honom till en comeback. Men tyvärr, jag förlorade min respekt för honom i fjol när han stog och lottade ut vattenmeloner och Löfbergs lila på marknaden. För att inte tala om hans allsång, det var bland det värsta jag någonsin har hört. Han hade verkligen inte någon bra sångröst. Haha. Nu ska jag sluta mobba Bingolottos forna stolthet, the one and only; Leif "Loket" Olsson.  
Tillbaks till verkligheten. Jag hittade "grejen" jag hade på benet i fjol sommar för att hålla knät på plats och hålla benet still. Jag vart tvungen att testa den en gång, for old times sake liksom. I samma ögonblick som jag spände åt den sista remmen fick jag flashbacks. Alla andra for runt och badade, vilket inte jag fick göra pga. "grejen". Jag lyckades roa mej själv ändå, till och med på dagarna när alla andra i hushållet jobbade. Då skuttade jag runt på kryckor och städade i min ensamhet. Det var lite svårt att dammsuga trappan med ett stelt ben och kryckor, men jag lyckades utan att ramla. Är jag inte duktig så säg? Nu ska jag sluta dela med mej av mina flashbacks från förra sommaren och bjussa på en bild på "grejen". (Ni får ha överseende med att det är hundhår på den. När jag tog ut den ur garderoben kom Wilma och gjorde en noggrann inspektion av den, därav allt hundhår.)

Visst ser den skön ut?

Kommentarer

  • Dessan säger:

    Bajs på dig...

    2009-07-03 | 19:58:15
  • sandra säger:

    haha den där fick ju jag testa :)

    men länka till min blogg snälla ? :PPP

    2009-07-03 | 20:26:48
    Bloggadress: http://sandraberglin.blogg.se/
  • Sandra säger:

    Nope, vad hibbe säger så har inte dessa glimtändare, det hade inte den innan iaf.. för den öppnade vi upp och kollade..

    men han ska ta och ringa detta företaget igen.. tacka vet jag garanti ^^

    2009-07-03 | 22:08:29
    Bloggadress: http://zandrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: