En helt vanlig blogg!

Hur man utför ett böjprov på sej själv.

Kategori: Allmänt

Trots min höga ålder har jag i kväll lyckats genomföra ett "böjprov" utan några som helst bestående men. Tidigare idag när jag och mamma höll på att måla tak, lister och dörrar så lyckades jag självklart söla massa färg som jag senare kliver i flera gånger. Och vad händer när man kliver i färg? Jo, man får ett antal mystifika färgfläckar på fötterna. Nu i kväll när jag duschade så skulle jag gnugga bort färgen från fötterna. När jag väl har gnuggat klart en fot så att den är lika löddrig som Saddam Hussein är skäggig, så ställer jag bara ner den på det blöta golvet. (Jag tänkte inte på att det hade varit smart att skölja av den löddriga foten innan jag ställde ner den på ett blött och halt golv.) I samma veva den löddriga foten nuddar golvet så lyfter jag på den andra foten. Och vad tror ni händer när jag lyfter på foten?
Det säger pang och där ligger jag på rygg med det enda benet upp efter väggen och det andra benet böjt under mej. När jag låg där och studerade min otroligt oergonomiska ställning kom jag fram till att jag är nog ganska böjbar trots allt. Efter min lilla dusch incident har jag inte fått ett enda blåmärke eller minsta lilla ont. Väldigt fascinerande om jag får säga det själv. Jag tycker att alla ni där ute också ska utföra ett böjprov á la Olle.  

Kommentarer

  • Linda säger:

    HAHAHAHA xD

    2009-07-07 | 07:42:25
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • JoJo säger:

    Haha klockrent!!

    2009-07-07 | 07:45:58
    Bloggadress: http://jalem.blogg.se/
  • Eva säger:

    Hahahaha...nä jag aktar mej noga för såna övningar L

    2009-07-07 | 08:16:13
  • Sofia "Glenn" säger:

    HAHAHAHAHAHA XD Duktigt ! xD

    2009-07-07 | 11:51:02
    Bloggadress: http://fiapiaparnebo.blogg-se
  • Dessan säger:

    ASGARV! XD

    2009-07-07 | 22:32:00
  • AK säger:

    Hahaha X'D Jag lovar att jag ska försöka att utföra böjprov á la Olle ^^) Det var lite synd att du inte fick ett blåmärke då hade jag kunna distanspeta på det XD "Pet" Mohahahahahahahahahahahah!

    2009-07-08 | 22:08:37

Kommentera inlägget här: