En helt vanlig blogg!

Jag som skulle vara duktig idag

Kategori: Allmänt

Jag hade planerat att jag skulle kliva upp tidigt idag. Med tidigt menar jag före klockan 10. Tror ni jag lyckades med det? I vanlig ordning stängde jag av väckaren i sömnen och sover vidare. Jag klev upp klockan 10:45 och konstaterade att jag inte var så duktig som jag hade tänkt. I princip har jag sovit minst till 11 alla dagar ända sen jag flyttade hem igen. Varför vet jag inte, jag brukar sova så länge ibland. Men inte varje dag. Nej, i morgon är det jag som ställer väckaren på 8:30 (då har jag lite snooz-tid), sätter den på högsta volym och lägger den i andra änden av rummet. Då borde jag vakna, förhoppningsvis. 
Som kompensation för min sovmorgon ska jag bege mej ut och stapla lite ved. Jag är less på den gigantiska vedhögen som ligger på gräsmattan, det ser lite tattar-aktigt ut tycker jag. Haha. Önska mej lycka till med veden! 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha, ja men det är ju så du har fått spotify ;) haha. Man kan ju inte bara ladda ner Spotify, utan måste bli inbjuden av nån. Hur man gör har jag ingen aning om, men det är så det är i alla fall :P Jag har för mig att man har 5 inbjudningar man kan skicka ut.. du kan ju kolla och se... för JAG VILL HA SPOTIFY! :P

    2009-07-04 | 13:45:01
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Dessan säger:

    Jag läste på kommentaren och jag har laddat ner spotify genom internet och även fixat inbjudningen genom internet. Ingen har skickat någon inbjudan till mig ;)

    2009-07-04 | 16:06:54
  • Linda säger:

    Men vad tusan! Alla säger till mig att man måste bli inbjuden för att kunna använda spotify?! Vad irriterande!



    Olof, säg åt Dessan att berätta utförligt hur hon fixade det :P haha. I wanna know!!

    2009-07-04 | 21:16:06
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: