En helt vanlig blogg!

Onsdag

Kategori: Allmänt

Snart bär det av mot Hammarn för att gå på Apoteket och hämta ut lite anti-pollen-knark. Hoppas att det är bra knark. :) Doktorn som jag pratade med i morse sa att jag skulle boka in ett allergi-test i höst/vinter, dom gjorde inte några såna tester under sommaren av någon anledning, för att se lite mer exakt vad jag är allergisk mot. Tydligen hade dom inte gjort något sådant test när jag var liten, dom hade bara konstaterat att det var pollen jag var allergisk mot enligt mamma. Det är bra att dom är noggranna och tar reda på all fakta, eller inte. (Jag börjar förstå att Eva kallar vårdcentralen för cykelverkstad.) Tänk om jag är allergisk mot något annat, typ korkade sommarturister?
Men för mej återstår den stora frågan: Hur ska jag komma ihåg att boka in det där allergi testet? Det är ju långt kvar till hösten/vintern. Aja, den som lever får se hurvida jag kommer ihåg det eller inte.
Nu ska jag sysselsätta mej med att gå ut och kasta in lite ved medans jag väntar på att det ska bli varmvatten så jag får duscha. Önska mej lycka till med det nya knarket och gå inte vilse ute i cyberrymden!

Kommentarer

  • Eva säger:

    Ja lycka till...hoppas du blir bättre nu med det nya "knarket" =)

    2009-07-15 | 14:05:24

Kommentera inlägget här: