En helt vanlig blogg!

Rain rain, go away, come again another day, all the world is waiting for the sun

Kategori: Allmänt

Visst fick jag till en poetisk rubrik? Jag ska vara ärlig och säga att jag snodde den från en låt. Fy mej, inte sno så där från låtar.
Som ni nog förstår av rubriken så regnar det ute, väldigt deprimerande. Och om man ska tro på prognoserna i alla skvallerblaskor, även kallade "kvällstidningar", så ska det regna hela veckan. Vissa tidningar påstog att det kunde komma upp till 100 mm under veckan. Det är snart dags att ta fram optimistjollen med andra ord. Haha.
Så, vad ska man sysselsätta sej med en regnig dag som denna? Nu är det ett sånt här tillfälle när jag bara vill sitta och spela Sims hela dagen, men jag har inte Sims på min data. Gaah! Nu fick jag abstinens efter The Sims 3 också. Bajs. Men men, jag får försöka klara mej utan Sims. Jag har ju faktiskt varit "Sims-nykter" väldigt länge nu. Haha. Nej, nu ska jag ta och hitta på något vettigt att göra i stället för att sitta här och gnälla om Sims som en kändis på rehab.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: