En helt vanlig blogg!

YouTube x 2

Kategori: Allmänt

Jag har blivit en YouTube knarkare. Det känns nästan lite tjatigt att jag sitter här och laddar upp YouTube-klipp på bloggen varje dag. Jag kanske borde begränsa mej till 5 klipp i veckan? Personligen vet jag att jag inte skulle klara det. Som med det mesta andra här på bloggen får ni ha lite överseende med mitt missbruk av YouTube, någon gång kommer jag förhoppningsvis över det. Haha. I kväll bjuder jag på två klipp, visst är jag generös?

Shane Dawson - Lady Gaga tried to kill me!


Hole - Celebrity skin

Jag känner igen den här låten från någonting. Är den med i nån film/tvserie?

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag har för mig att det är nån liknande sång i Freaky Friday? I alla fall är rösten väldigt lik den som sjunger då tycker jag... fast jag kan ha fel.

    2009-07-05 | 07:02:07
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: