En helt vanlig blogg!

Fredag den 4

Kategori: Allmänt

Idag är det en vecka kvar till studenten, pirrigt? Jo, en aning kanske. Vad ska man göra efter studenten, ska man sova bort all tid eller? Haha. Nej, så illa kommer det inte att bli. När jag har flyttat hem så ska jag masa mej upp på Hammarn och skriva in mej på Arbetsförmedlingen och körskolan. Så min sommar kommer till en stor del bestå av arbetssökande och bilkörning. Det är det enda jag har planerat i sommar, resten får man ta som det kommer.

Idag är det fredag och idag satte även lärarna alla betyg. Jippie! Eller, så spännande är det väl inte med betyg. Jag är ett typiskt G-barn, konstigt nog så nöjer jag mej med att få G i betyg. Fast jag har inte bara G, jag har några VG och MVG också, som tur är. Det viktigaste för mej är att jag får ut ett fullständigt betyg i alla fall, så nu ska jag sluta skriva massa ointressanta saker om mina betyg.
Senare idag ska jag gå till hotellet och kolla på alla finklädda människor, och alla snygga bilar,  som går på balen. Men först ska jag dammsuga en sväng, jag vart lat och orkade inte göra det igår, och börja tvätta. Lyckliga jag har tvättid från 15-21, så min kväll kommer bestå av tvätthängning och tvättvikning. Jippie, jag håller på att förvandlas till värsta tvättmarodören som blir hög på ångorna från torktumlaren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: