En helt vanlig blogg!

Nu var det avklarat!

Kategori: Allmänt

Nu är båda mina ben vaxade. Och jag säger bara en sak, det var första och sista gången jag vaxade benen. Jag förstår inte hur folk kan rycka bort håret från benen frivilligt, för att inte tala om dom tokstollar som vaxar bikinilinjen. Jag vill inte ens tänka på hur smärtsamt det är att vaxa den. Haha. Nu kommer jag att vara hårlös väldigt länge, det stog i instruktionerna att effekten av vaxningen varade i cirka fyra veckor. Jag kommer bli lite smått mobbad för mina glänsande hårlösa ben. Men det gör inte så mycket,  mina vaxade ben får bli ett litet minne från min tid i Lycksele innan studenten.

Idag har jag varit på Ica och handlat för sista gången också. Jag passade på att handla så jag klarar mej resten av veckan, det känns lite sorligt att jag kanske aldrig mer får knata i väg på Ica Södermalm.  Nu börjar jag bli sentimental över alla gånger jag har gått på Ica, det är illa. Väldigt illa. Hur sentimental kommer jag inte bli på fredag då, när man står där och tar studenten. Undra om man kommer att  fälla en tår eller två? Skit i tårarna, jag är i alla fall säker på att studentdagen kommer bli en av dom bästa i mitt liv.
Usch, nu vart jag så där överdrivet känslosam. Ni måste säga åt mej att sluta skriva när jag blir så. Nu tycker jag att det ska sluta regna så jag kan ta mina vaxade ben och  motionera Jack.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Vi tjejer brukar ha minder håriga ben än ni karlar, så det gör lite mindre ont på oss eftersom vi har mindre hår :P



    Tänk och vaxa pungen Olof! Det måste göra ont xD

    2009-06-10 | 15:02:26

Kommentera inlägget här: