En helt vanlig blogg!

Sovmorgon

Kategori: Allmänt

Idag tog jag mej en ordentlig sovmorgon, så jävla skönt. Jag sov till typ halv elva och låg och drog mej till typ kvart i. Gudomligt! Haha. Sen masade jag mej i alla fall upp och gick ut med Jack en sväng, det lilla monstret är morgonpigg och försökte få upp mej vid åtta men jag bara vände på mej och snarkade vidare. Jag gick en bit och sen stannade jag ens stund på mitt "boll-kastar-ställe" och kastade lite boll med byrackan. När jag var där och skuttade runt med Jack så kom det ett helt gäng pensionärer och invaderade mitt "boll-kasar-ställe". Dom är inte lite fräcka dom där pensionärerna! Haha. Dom kom fram och pratade lite grann och hälsade på Jack. Gissa vad dom skulle göra? Jo, dom skulle ha picknik eftersom det var så fint väder. Och det är väl inget fel med ett gäng pensionärer som har picknik men det är långt ifrån fint väder. Det är runt 10 grader, grått och blåsigt. Tycker ni att det låter som bra picknik väder?

Idag har jag inget inplanerat överhuvudtaget, jag ska bara ta det lungt och lata mej. Nu ljög jag för er, jag har en sak inplanerad idag kom jag på nu. Idag är det dagen V, jag och Emma ska vaxa benen. AJ, FY FAN! Dom tre orden summerar mina känslor angående vaxningen ganska bra. Hon har sparat ut håret på sina ben i två månader och har bara nå jävla bäbis fjun. Det känns lite orättvist eftersom mina ben har passerat bäbis-fjun stadiet för X-antal år sen.

Nu är det mindre än en vecka kvar till studenten och jag är klar med allt! Så skönt, nu kan man bara ta det lungt resten av tiden. Bortsett från att jag måste börja packa ihop lägenheten och städa. Det tror jag att jag ska börja med i morgon, packa saker känns som ett bra söndags-nöje. Just ja! Är det någon som vet om man kan slänga gamla kläder i grovsoprummet eller vart slänger man sånt? Jag har upptäckt att det är jätte mycket gamla kläder i min garderob som bara har hängt med i varje flytt, såna kläder som är så gamla/fula/slitna att man inte ens kan skänka dom till Röda Korset.
Nej, nu ska jag försöka äta något matnyttigt till frukost. Frukost klockan 12:14, jag är inte riktigt 100 i huvudet tror jag. :)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    VAXA BENEN?!?! Hahahaha xD Ta före och efter bilder, snälla! Det måste du verkligen dela med dig av här på bloggen! ;) Och gärna en förklaring till varför du ska vaxa benen också :P



    Och seriöst, bor han kvar än? :P hahaha. Han borde skaffa sig ett jobb och en lägenhet och överge gymnasie-livet snart :P

    2009-06-06 | 13:43:14

Kommentera inlägget här: