En helt vanlig blogg!

Vaxad

Kategori: Allmänt

Nu så har jag och Emma vaxat benen. Fast vaxet räckte bara till varsitt ben, så jag kutar runt med ett slätt ben och ett hårigt. Jätte snyggt! Vi ska ner på stan i morgon och köpa lite mer vax och vaxa klart. Det gjorde inte så där jätteont som jag trodde, bortsett från vissa ställen på benen. Typ vid knänan och nere vid fotknölarna var det mest smärtsamt.
Och Linda, varför vi gör det har jag inget bra svar på. Det är nog mest bara en dum grej vi kom på. :P
Jag slänger in en bild på mina halvfärdiga ben. Det syns inte så bra, men det ena benet är vaxat och det andra är inte vaxat. Ni får ha lite överseende med mina bleka ben. XD

Nu ska jag ta och göra lite mat, det får bli makaroner och köttbullar. Väldigt kulinariskt. Haha.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha, jaadu lillebror! Man kan inte annat än bli brydd över dig och era påhitt där uppe i Lycksele :P

    2009-06-06 | 21:19:56
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Linda säger:

    Som sagt HAHAHAHA XD

    2009-06-06 | 23:37:28
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här: