En helt vanlig blogg!

Happy Birthday To Me!

Kategori: Allmänt

Idag blir jag ett år äldre och tar ett steg närmare vuxenlivet. Vuxenlivet, fan vad jag lät vuxen nu. Men låt inte mina konstiga ordval och meningsbyggnader lura er. Jag är fortfarande en liten konstig pys som bara är "vuxen" när jag känner för det. Haha.
Vad har jag för planer i dag då? Jo, det ska jag genast berätta för er.
Vi ska på Djurparken och leka lite granna om en stund. Mest för att utnjyttja vårat frikort en sista gång. Också är det ganska kul att leka. Sen ska vi äta massa mat och bli feta. Tacos tror jag att det blir, mums! Och som avrundning på kvällen ska vi ut på krogen.

Igår var jag på stan och köpte en kostym till studenten. Självklart hade jag med mej några smakråd, Emma, Anna och Desirée var mina "personal shoppers". Allt som allt gick hela kalaset på 1658 spänn. Det kändes i plånboken ska jag säga! Men det är ändå inte särskilt dyrt för en hel kostym så jag ska inte klaga. Nu ska jag vara en liten fjortis och slänga in en "outfit"-bild på kostymen.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hey vet du vad.. jag kom faktikt ihåg :P Så grattis på dig... igen

    2009-05-30 | 12:46:23
    Bloggadress: http://lindacrazyme.blogg.se/
  • Eva säger:

    GRATTIS på födelsedagen =)) Skitsnygg sidan blev!!!

    2009-05-30 | 12:58:55
    Bloggadress: http://nogg.se/kentas
  • Mamma säger:

    Säger GRATTIS på födelsedagen här åxå=)

    Hoppas ni får en kanonkul kväll på krogen - det är ni verkligen värda=)

    Stilig kostym, jag kommer ju gråta floder när du står där med kostym & studentmössa...

    Kram

    2009-05-30 | 14:52:29

Kommentera inlägget här: