En helt vanlig blogg!

Holy shit!

Kategori: Allmänt

Jag har bara ett ord att säga om True Blood: fantastiskt! Nu måste man vänta till februari när dom börjar visa säsong två. Det är en evighet kvar, typ. Varför ska Sverige vara så efterblivet när det gäller amerikanska tv-serier? Det är ju deprimerande. Men men, man kan ju alltid kolla på det på internet. Hallelujah för internet!

I morgon ska jag vara duktig. Jag ska få arslet ur vagnen(läs soffan) och åka upp på körskolan och plugga teori. Det deprimerande är att jag måste åka buss till Hammarstrand och sen sitta på körskolan och plugga tills pappa slutar jobba. Nu till det roliga, den senaste "mitt-på-dagen" bussen går klockan 09:25 och pappa slutar jobba klockan 14:00, så han är framme i Hammarstrand runt 14:30. Med andra ord kommer jag att sitta på körskolan i cirka 4-4,5 timme. Får jag lov att utbringa ett ironiskt hurra för dom extremt bra bussförbindelserna.
Jag skulle kunna åka hem till byn med 10:25 eller 13:00 bussen, men pappa tyckte jag skulle stanna kvar tills han kom upp på Hammarn. Så det är lika bra jag stannar där uppe och begraver mej i teoriboken, han far ju trots allt upp till Hammarn för att betala några körlektioner..och köpa pellets. Nej, jag får försöka se det positiva i det hela, jag slipper åka buss hem och han betalar körkortet.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Norge är ännu mer efterbliven.. alla serier som går här, t.ex. Grey's och Desperate, är en säsong efter.. i sverige är det väl 5e säsongen grey's som går nu, och här är det fjärde. Suck!

    2009-11-12 | 07:27:02
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Eva säger:

    Och i januari ungefär då börjar Being Human =) Det ser jag fram emot

    2009-11-12 | 10:12:04

Kommentera inlägget här: