En helt vanlig blogg!

Snälla skona mej!

Kategori: YouTube

Jag loggade in på Bloglovin och började förkovra mej i alla olästa inlägg, när jag "plötsligt" snubblade över denna YouTube video. Om ni kollade på Ullared i måndags så känner ni nog igen han i videon. Det är han den där makeup-artisten som hade sminkprovning med sin mamma. Han och mamman hade även gymnastik med matchande tröjor med texten "blonde never looked this good". Förstår ni vem jag menar?
Skit samma om ni inte förstår vem jag menar. Här är i alla fall en musikvideo till hans låt "Skandalen. Oh Oh". Självklart kände jag ett tvång att kolla på den och ärligt talat var det bland det pinsammaste jag någonsin sett. Jag menar, finns det något pinsammare än folk som tror dom är duktiga på att sjunga och spelar in en musikvideo för att marknadsföra sej själv i hopp om att slå igenom på internet? Om han hade varit duktig på att sjunga hade det inte varit pinsamt. Kolla på videon och döm för er själv. Pinsamt eller jättebra?

Kommentarer

  • Eva säger:

    Hahaha...ja den var ruskig. Inte så klämkäck =)

    2009-11-09 | 08:42:00

Kommentera inlägget här: