En helt vanlig blogg!

What the fuck!

Kategori: Allmänt

Min inre Idol-fjortis blev väldigt upprörd när Peter Jidhe sa att Mariette hängde löst. Hon är ju hur grym som helst! Att Rabih hängde löst förvånade mej inte det minsta. Han var helt enkelt inte bra i kväll. Tyvärr.
När Mariette och Rabih duellerade ignorerade jag min inre Lycksele-patriot totalt. Jag höll tummarna för Mariette. Och inte helt oväntat åkte Rabih ut. Även fast jag tycker att Mariette är en bättre sångare blev jag lite ledsen när Rabih åkte ut. Där försvann Lyckseles hopp liksom. Men men, det är inte så mycket att göra åt. Rabih gjorde det väldigt bra som kom så här pass långt. Särskilt med tanke på att han själv sagt att han inte kan ett dugg om tonarter och sånt. Nu kan jag börja heja på Mariette och Erik på heltid. :)

Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande. Jag ska kolla på slutet av Purpurfärgen och avgöra om den är värd att hamna på min "filmer-att-köpa"-lista. Med andra ord dissar jag Flash Forward, jag kollar på det nästa vecka i stället.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Ja håller med, skjut Jidhe och alla jävla fjortisar. Ut med Jidhe, in med Berg och Gynning.

    2009-11-07 | 12:36:28

Kommentera inlägget här: