En helt vanlig blogg!

Att bada eller inte bada, det är frågan.

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis roat mej med att läsa kommentarerna till en insändare om att vissa ungdomar har på sej kalsonger under sina badshorts. Riktigt intressant läsning måste jag säga. Jag hittade en kommentar som jag bara måste dela med mej av till er läsare.

"Att det blir kvar lite pink i kalingen efter en dag skulle ni vetat om ni hade gjort lumpen eller tvättat era kallingar själva, att det blir rester även från den andra sidan vet alla som haft vita kallingar så att just era kallingar skulle vara rena, "BS"!! Såvida inte mamma skickade med er nytvättade hemifrån?
Att skit är skit, pink är pink oavsett om det sitter i en kalsong eller i en blöja är vi väl överens om?
Jag har själv shorts i badet, tvättar dom efter varje gång men har aldrig behövt kalsonger under för att hålla saker och ting på plats, så varför behöver ni?
Jag tror att ni rädda för att visa pillen i omklädningsrummet inför alla andra där, detta fenomen har uppstått efter en nedlagd värnplikt och en skola utan idrott på schemat.
Men till kärnfrågan, varför har badhuset kalsongförbud om ingen behöver bry sig om detta förbud?
Hur vet vi andra att er mamma skickade med er rena kallingar till badet och att det inte är hela dagens kalsong?
"
- skrivet av Baddaren

Håller ni inte med mej om att det var en intressant kommentar?
Enligt "Baddaren" får man både pink i kalsongerna och visa pillen för andra i duschen när man gör lumpen. Det är nästan så att jag får lust att rycka in, mest för att få utlopp för min exhibitionistiska sida i duschen. Jag har svårt att tro att man kommer till botten med "kalsong-badar-problemet" genom att införa värnplikt. 
Dessutom tycker jag det är bra att han berättar att han faktiskt tvättar sina badshorts efter varje bad. Tur att någon föregår med gott exempel. Fast att han är så pass vettig och föregår med gott exempel kanske beror på att han har gjort lumpen? Eller vad tror ni?
När jag ändå är inne på ämnet badhus kan jag passa på att meddela att jag inte har på mej kalsonger under badshortsen. Jag låter allt hänga fritt. Eller jag kanske ska säga flyta fritt? Plötsligt känns det som jag har delat med mej av lite för mycket information.

Kommentarer

  • Linda säger:

    "Eller kanske ska jag säga flyta fritt?" xD



    Hahahahaa, jag döööööööööööör! xD xD

    2009-10-23 | 00:09:41
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: