En helt vanlig blogg!

Hmm

Kategori: Allmänt

Jag har precis snubblat över en väldigt, om än inte extremt, konstig utmaning på en blogg. Utmaningen lyder:

"Det manliga könsorganet kallas mycket, men det kliniska namnet är penis. Utmaningen till er är att skriva så många namn som möjligt som kan tolkas till just det. Tex "banan"."

Ska man anta utmaningen eller inte? För min del lutar det åt en bojkott, men jag kommer hålla koll på utmaningen för att gotta mej i alla synonymer för ordet penis. Gotta mej i? Det där var ännu en fras som lät mycket bättre i mitt huvud. Jag hoppas ni förstod vad jag menade och inte tolkade det som något vulgärt.
Om ni känner er manade att dela med er av era smeknam på den manliga könsorganet, klicka här så kommer ni till utmaningen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: