En helt vanlig blogg!

Vad ska man skriva här då?

Kategori: Allmänt

Nu är det hela en centimeter snö på backen. Jag hade varit glad åt det om jag inte varit medveten om att det kommer smälta bort i morgon. Jag ser inte fram emot slasket som kommer bildas när snön smälter. Slask är alldeles för blött för min smak.
Usch, vad jag sitter här och gnäller. Jag måste framstå som värsta Anna Anka när jag sitter här och gnäller på vädrets makter. Det är bara den skånska dialekten blandat med ett och annat amerikanskt uttryck som saknas. Herregud, nu måste jag sluta skriva här innan jag börjar bryta på skånska.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Här snöar det! Första snön för i år :) Fast den stannar inte kvar utan förintras så fort den når marken.

    2009-10-13 | 04:58:29
    Bloggadress: http://generalmoraltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här: