En helt vanlig blogg!

Blandade nyttigheter

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort en sak som förtjänar vuxenpoäng enligt mej själv. Jag köpte apelsinjuice i stället för O'boy. Så nu förväntar jag mej lite vuxenpoäng från er läsare. Min "nyttiga" teori är att det är lite nyttigare att dricka apelsinjuice till frukost i stället för att sockerkicka igång dagen med O'boy. När jag har lyckats avvänja mej själv från O'boyen till frukost så ska jag ta nästa steg. Då ska jag sluta äta bullar/kakor direkt efter frukosten. Gud vad jag kommer sakna mina sockerkickar!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Nästa steg blir Herbalife då ;)

    2009-09-06 | 15:44:23
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Mattila säger:

    Juice är som gjort av socker det å. så jag vet inte

    2009-09-06 | 16:06:22

Kommentera inlägget här: