En helt vanlig blogg!

Diskproblematik

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag och brottas med ett extremt I-lands problem. Jag har precis plockat i diskmaskinen och den vart nästan helt full, bara nästan! Det får plats några glas till innan den blir full. Usch, det gillar jag verkligen inte. Hur normalt är det att gnälla över att diskmaskinen inte blev riktigt fullastad? I och för sej är det bara att vänta någon timme och sen gå på "diskjakt". :) Me love the diskmaskin!

Annars händer det inte så mycket idag. Om en liten stund ska jag gå och raka mej, jag ser ut som en orakad BTS:are alternativt en stubbig fordonspojke från Lycksele. (Det är bara fordonsprogrammet karaktäristiska(stavning?) jacka som saknas.) Det går verkligen inte för sej. Näste man till rakning: jag.
Sen ska jag ta Jackson och gå på en liten förmiddags promenad, jag funderar på att träna lite fritt följ då. Om jag känner mej på träningshumör vill säga. Jag fyller på godisfick i förebyggande syfte. Vem vet, jag kanske får världens träningsinspiration.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: