En helt vanlig blogg!

Överbevisad

Kategori: Allmänt

Moder natur har överbevisat mej; det måste inte blåsa bara för att det är höst. Det var tur att jag trotsade mej själv och gick ut utan jacka, i solen var det någonstans mellan 15 och 20 grader och det blåste nästan inget. Ibland är det bra att gå emot sej själv. Just nu känner jag mej som en suspensoar efter en hockeymatch; svettig och illaluktande. (Jag brukar smyga in i omklädningsrummet och lukta på suspensoarerna efter en match, det är en liten hobby jag har.) Jag hoppas att ni förstod ironin i föregående parantes.
Nu ska vi snart äta lite kulinarisk middag bestående av korv och makaroner. Finns det någon bättre "usch-jag-vill-verkligen-inte-laga-mat-idag-mat"? Sen ska vi åka upp till Lindas gamla lägenhet och göra ett sista puts-ryck så att den är redo för besiktning i morgon. Resten av kvällen ska jag nog bara lata mej som vanligt, jag kanske rent utav kollar på något Buffy-avsnitt. Vem vet, det får tiden utvisa.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Har ni beställt besiktning? Bra isåfall, för det hade jag totalt glömt bort!



    Försök pillra bort namnet på dörren också, eller täck över det, så det inte kommer nån mer post dit...

    2009-09-14 | 22:40:24
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här: