En helt vanlig blogg!

Toodiloo

Kategori: Allmänt

Idag är ännu en otroligt spännande dag i mitt arbetslösa liv. Mamma är inne i Östersund på grund av jobbet och hon vet inte när hon kommer hem. Med andra ord är jag hemma med hundarna, vilket jag i och för sej är varje dag, men nu måste jag umgås med Assar hela dagen utan att ha i hjäl han. Assar har en tendens att gå mej på nerverna ibland. Men han har uppfört sej hittills i alla fall, det bådar gott. Men om jag känner han rätt så kan det vända snabbt. Aja, om jag blir less på han så gör jag som jag brukar: slänga ut han i hundgården!

I övrigt ser dagen ut som vanligt, jag ska snart agera lite hemmafru. Jag har även lagt in en mental påminnelse om att jaga rätt på syster och samtala lite med hon angående all post som ligger här. Det ser ut som massa räkningar, det låter väl roligt kära syster?

Just det, heja Dessan! Lycka till med traktorkörandet och kom ihåg "kör sakta och sikta som aldrig förr". :)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha, vadå, Assar går väl aldrig någon på nerverna heller?! :P haha



    Tack för brevgenomgången =)

    2009-09-17 | 15:47:07
    Bloggadress: http://ziquita.blogg.se/
  • Dessan säger:

    SUCK Jag kommer köra på allting och tillslut förstöra traktorn...

    2009-09-17 | 19:39:34
  • mamma säger:

    Hmmmmmmm!!!

    Assar...som är en sådan lugn & sansad jycke?

    Han gillar ju inte alls att bråka med dig ;-)

    Kram

    2009-09-18 | 08:07:33

Kommentera inlägget här: